Spørgsmål og svar

Dette er stedet, hvor du vil finde de fleste svar. Hvis der stadig skulle være spørgsmål tilbage, så tøv ikke med at kontakte os på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hvor køber vi medlemskort?

Der er åben for tilmelding den 28. august 2023 og det er på vores hjemmeside www.koldingboernefilmklub.dk. De seneste par år, har vi dog hurtigt haft udsolgt på flere hold/ugedage, så tilmeld jer så hurtigt som muligt. Medlemskab sælges efter ”først til mølle”-princippet og der kan ikke reserveres pladser og der kan kun tegnes medlemskab for en hel sæson. Vi sælger ikke billetter til enkelte film.
Det er forældrenes ansvar at sikre at deres børn tilmeldes et hold, der svarer til deres aldersgruppe. Kolding Børne- og Ungdomsfilmklub forbeholder sig retten til at afvise et medlem, der ønsker at tilmelde sig et hold beregnet for ældre børn.

Medlemskort

Når du har tilmeldt dig og betalt, får du en bekræftelse på mail, hvor dit medlemskort er vedhæftet, som du kan printe eller gemme på telefonen og som vi skanner ved indgangen. HUSK at medbringe medlemskort til hver forestilling.

Hvor vises filmene?

Kolding Børne- og Ungdomsfilmklub viser filmene i Nordisk Film Biografer, Kolding Storcenter, Skovvangen 42G, 6000 Kolding. Vi lukker ind ca. 15-20 minutter før forestillingen starter.
Slik, popkorn, sodavand må ikke medbringes, men kan købes i cafeen i biografen.
Kom i god tid! Køen kan være lang.

Kan medlemskortet refunderes i tilfælde af lukning af biografen?

Medlemskortet kan IKKE refunderes i tilfælde af aflysning. Lukning kan f.eks. skyldes Corona, der tvinger biografen til at lukke.